طرز تهیه سالاد آووکادو، انبه و مرغ

طرز تهیه سالاد آووکادو، انبه و مرغ

در این آموزش قصد دارم سالاد فوق العاده جذاب و تابستانی به شما آموزش دهم که هرگز این دستورپخت را از فودکیک فراموش نکنید! ترکیبی از مواد شیرین، خوش طعم و تند، این سالاد تابستانی با طراوت و خاطره انگیز را تبدیل می کند و وینگرت عسلی نمی تواند آسان تر باشد!

اکیداً توصیه می‌کنم بادام‌های برشته شده را روی آن قرار دهید (فراموش کردم قبل از عکاسی آن‌ها را در آن بیندازم، اما آن‌ها ترد خوبی به آن اضافه می‌کنند و به خوبی انبه را تعریف می‌کنند. دستور تهیه کیک پنیر روی آن نوارهای ونتون بود، اما من خیلی مشتاق نبودم. روی آنها – فقط کالری اضافی بدون طعم زیاد. ما بادام های برشته شده را 100 برابر بیشتر دوست داشتیم – ترد، مغزدار، معطر و بدون احساس گناه!

ترکیب طعم ها و بافت ها این سالاد را به یک سالاد بسیار هیجان انگیز برای خوردن تبدیل می کند! این سالاد با مرغ آبدار، کاهو ترد، انبه شیرین، آووکادوی خامه ای و بادام ترد پر شده است – این سالاد برنده است! جای تعجب نیست که این یک دستور العمل کارخانه کیک پنیر محبوب است.

مواد لازم برای تهیه سالاد

مواد لازم برای تهیه سس وینگرت عسلی

طرز تهیه سالاد آووکادو انبه مرغ​

طرز تهیه سالاد آووکادو انبه مرغ

سینه مرغ را از طول نصف کنید سپس با نمک و فلفل سیر مزه دار کنید و در 2 قاشق چایخوری روغن زیتون روی حرارت ملایم تفت دهید تا قهوه ای و پخته شود (هر طرف 3 دقیقه). از تابه خارج کنید، به مدت 5 دقیقه خنک کنید و سپس به صورت نوارهایی برش دهید.
در یک کاسه سالاد بزرگ، رومای خرد شده را اضافه کنید. روی آن گوجه فرنگی گیلاسی نصف شده، خیار خرد شده، انبه و آووکادو خرد شده، پیاز بنفش نازک برش داده شده، 1/4 فنجان گشنیز (و بله، گشنیز را می توان حذف کرد، اگر از گشنیز بیزارید).

طرز تهیه سس وینگرت عسلی​

طرز تهیه سس وینگرت عسلی

مواد سس وینگرت عسل را در یک شیشه مزون ترکیب کنید، درب آن را محکم بپوشانید و با هم تکان دهید تا خوب ترکیب شوند. همچنین می توانید آن را در یک کاسه مخلوط کرده و کاملا هم بزنید. اگر بلافاصله از پانسمان استفاده نمی کنید، درست قبل از سرو به خوبی تکان دهید. سس سالاد را روی سالاد آووکادوی انبه مرغ بریزید و آن را به سلیقه اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *