طرز تهیه سالاد پانزانلا با سس وینیگرت

طرز تهیه سالاد پانزانلا با سس ویژه

پانزانلا یک سالاد توسکانی است که در سرتاسر ایتالیا پرطرفدار است. این یک سالاد خرد شده با نان سوخاری، گوجه فرنگی، پیاز و ریحان تازه است. سالاد در یک سس ساده وینگرت خیس می شود که هر لقمه ای را خوش طعم و خوشمزه می کند.

یک نان بیات محکم بهترین کار را دارد و کمتر احتمال دارد که از سس خیس شود، که این روشی عالی برای استفاده از نان باقی مانده است. اینها بهترین انواع نان برای پانزانلا هستند:

باگت – همچنین از بیرون پوسته، داخل اسفنجی، شبیه به نان اکلیلی ما.
نان خمیر ترش – این طعم متفاوتی دارد که شما آن را دوست خواهید داشت

مواد لازم برای تهیه سالاد پانزانلا

مواد لازم برای تهیه سس وینیگرت

طرز تهیه سالاد پانزانلا با سس ویژه

طرز تهیه سالاد پانزانلا

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. نان را در کاسه ای بریزید و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و کمی نمک بپاشید. 9-12 دقیقه بپزید تا برشته شود سپس کنار بگذارید تا خنک شود. لبه ها باید قهوه ای طلایی و ترد باشند و مراکز باید کاملاً خشک شوند.

در یک کاسه کوچک، مواد سس وینگرت را با هم مخلوط کرده و هم بزنید تا ترکیب شوند. در حالی که بقیه مواد سالاد خود را آماده می کنید، آن را کنار بگذارید تا طعم ها با هم مخلوط شوند.

طرز تهیه سالاد پانزانلا با سس ویژه

باقیمانده مواد سالاد پانزانلا را در همان کاسه همزن که برای نان استفاده کردید بریزید. نان خنک شده را اضافه کنید. حدود 10-15 دقیقه قبل از سرو، روی سس بپاشید و آن را به مزه اضافه کنید. سالاد را به آرامی بریزید تا ترکیب شود.

نکته کاربردی

از نان های محکمی مانند Ciabatta یا Sourdough استفاده کنید تا کروتون های شما کمتر خیس شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *