طرز تهیه لازانیا شکلاتی (بدون نیاز به پخت)

طرز تهیه لازانیا شکلاتی

در این آموزش به شما یاد می دهم چگونه یک دستر جذاب و خوشمزه بدون نیاز به پختن آماده کنید.دلیل انتخاب اسم لازانیا برای این دستر این است که در پروسه آماده سازی دسر از لایه های مختلف استفاده می کنیم به همین دلیل شما با یک دسر لایه لایه ای مواجه خواهید بود.

اگر کیک شکلاتی دوست دارید اما زمان کافی برای پختن آن را ندارید، برای خودتان یک دسر محبوب جدید پیدا کرده اید! این دستور آماده سازی در فود کیک به شما کمک می کند که دسر شکلاتی را خیلی سریع آماده و سرو کنید. دسر به سرعت جمع می شود، پوسته ترد Oreo با یک لایه چیزکیک و پودینگ شکلاتی ترکیب فوق العاده ای از طعم ها را ایجاد می کند.

مواد لازم برای تهیه لازانیا شکلاتی!

طرز تهیه لازانیا شکلاتی

طرز تهیه لازانیا شکلاتی

در غذاساز یا مخلوط کن، بسته کامل اورئوها را با خامه آنها خرد کنید تا خرده های ریز تشکیل شود. حدود 3 قاشق غذاخوری اوره خرد شده را برای رویه کنار بگذارید. به یک کاسه منتقل کنید و با کره ذوب شده ترکیب کنید.

در یک ظرف پخت 9 اینچ 13 اینچی، مخلوط Oreo را با یک کاردک در کف تابه فشار دهید تا یک پوسته ایجاد شود. در حین تهیه لایه چیزکیک در یخچال قرار دهید.

لایه چیز کیک را آماده کنید:
در یک کاسه بزرگ پنیر خامه ای را با وانیل و پودر قند بزنید. شلاق خنک را تا بزنید. پوسته را به طور یکنواخت و با دقت پخش کنید. در حین تهیه لایه پودینگ در یخچال بگذارید.

لایه پودینگ شکلاتی را آماده کنید:
در یک کاسه، مخلوط پودینگ و شیر را با هم بزنید تا پودینگ غلیظ شود.

پودینگ شکلاتی را به طور مساوی روی لایه چیزکیک پخش کنید. در یخچال بگذارید تا پودینگ خودش را بگیرد.

دسر شکلاتی

لایه بالایی (لایه نهایی)

به عنوان لایه نهایی، یک لیوان خنک را روی آن قرار دهید و روی آن را با اورئوس خرد شده ذخیره شده بپاشید، سپس روی آن را بپوشانید و حداقل 2 ساعت خنک کنید و تا زمانی که برای سرو آماده شوید، خنک نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *