طرز تهیه کیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی

اولین کلمه پسرم وقتی کیک را دید این بود: “وای این قیافه دقیقاً شبیه کیک ماتیلدا است!” ما اخیراً فیلم ماتیلدا را تماشا کرده‌ایم، اما شرط می‌بندم که این فیلم حتی بهتر است، زیرا به شدت شکلاتی است و شدیدترین هوس برای کیک شکلاتی را بدون اینکه به طرز عجیبی شیرین باشد برآورده می‌کند.

ما محبوب‌ترین شکلات را با این کیک‌های شکلاتی مرطوب واقعی و آزمایش شده ترکیب کردیم تا بهترین کیک شکلاتی را ایجاد کنیم. ممکن است از دیدن قهوه در خمیر کیک تعجب کنید و نگران نباشید، نمی توانید طعم قهوه را در محصول نهایی بچشید، اما واقعا طعم شکلات را تقویت می کند. در صورت تمایل می توانید قهوه بدون کافئین را جایگزین کنید.

مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی

دستور تهیه کیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. دو قالب کیک 9 اینچی را کره بمالید و کف آن را با یک حلقه کاغذ روغنی بپوشانید.

در یک کاسه بزرگ مواد خشک خود را با هم مخلوط کنید: 3 فنجان آرد، 1/2 فنجان پودر کاکائو، 2 پیمانه شکر، 2 قاشق چایخوری جوش شیرین و 1 قاشق چایخوری نمک تا زمانی که دیگر گلوله های کاکائو باقی نماند (چند تکه ریز هم خوب است. به الک کردن کاکائو قبل از استفاده کمک می کند).

طرز تهیه کیک شکلاتی

در یک کاسه جداگانه، مواد مرطوب خود را با هم مخلوط کنید: 2 فنجان قهوه گرم، 2 قاشق غذاخوری سرکه، 1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل و 2/3 فنجان روغن زیتون.

مواد مرطوب را با همزن بزنید تا با هم مخلوط شوند. خمیر شما همچنان کمی گلوله خواهد بود. به طور مساوی بین قالب های کیک آماده شده تقسیم کنید و در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 35 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندان تمیز بیرون بیاید بپزید. بگذارید 15 دقیقه در تابه خنک شود سپس به توری سیمی منتقل کنید تا قبل از فراست کردن کاملا خنک شود.

طرز تهیه کیک شکلاتی

طرز تهیه فراستینگ شکلاتی

در کاسه یک همزن برقی با استفاده از پارویی (یا با استفاده از همزن برقی دستی با یک کاسه بزرگ)، 12 اونس پنیر خامه‌ای را با 1 فنجان کره با سرعت متوسط/بالا با هم بزنید تا کرم رنگ شود (3 دقیقه)، کاسه را به صورت خرد کنید. مورد نیاز است.

5 فنجان پودر قند را با 1 فنجان پودر کاکائو الک کرده و به مقدار لازم الک می کنیم تا گلوله نباشد. سپس 1/2 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید. با سرعت کم هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. کاسه را کاملا خراش دهید، سپس سرعت متوسط/بالا را افزایش دهید و هم بزنید تا یکدست و یکدست شود (1 دقیقه).

دستور تهیه کیک شکلاتی

2 قاشق چایخوری وانیل را اضافه کنید و روی متوسط/بالا بزنید تا یکدست شود (1 دقیقه). حالا آماده است تا روی کیک خنک شده لوله شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *