دستورپخت خوراک فاجیتاس میگو

دستورپخت خوراک فاجیتاس میگو

از میان انواع خوراک میگو، خوراک فاجیتاس یک غذای بینظیر است. عطر فوق العاده، طعم شگفت انگیز و پخت آسان و سریع کمتر از ۴۵ دقیقه از ویژگی های این خوراک است.

اگر علاقمند به پخت انواع غذاهای دریایی و بین المللی هستید حتما از بخش دستورپخت بین المللی مجله فودکیک دیدن کنید و از رسپی های رایگانی که در اختیارتان قرار داده ایم بهرمند شوید.

در ادامه با من همراه باشید تا طرز تهیه خوراک فاجیتاس میگو را برای ۴ نفر به شما آموزش دهم. حتما اگر علاقمند بودید این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از طعم این غذای فوق العاده بهرمند شود.

مواد لازم برای تهیه فاجیتاس میگو (۴ نفر)

دستورپخت خوراک فاجیتاس میگو

طرز تهیه خوراک فاجیتاس میگو

در یک کاسه کوچک، مواد مقابل را با هم ترکیب کنید: 1/4 فنجان روغن زیتون، 4 حبه سیر، ریز شده، 1 قاشق غذاخوری آبلیمو (از 1/2 لیموترش)، 1 قاشق غذاخوری ادویه کاجون، 1/2 قاشق چایخوری نمک.

فلفل دلمه ای و پیاز را به همان ضخامت 1/3 اینچ خرد کنید و سبزیجات را در یک کاسه متوسط قرار دهید. نیمی از مواد بالا را روی آن بریزید و سپس آن را مخلوط کنید.

در یک کاسه متوسط، میگوها را با یک حوله کاغذی خشک کنید، نیمی دیگر مواد اول را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط با 1/2 قاشق غذاخوری روغن گرم کنید و وقتی داغ شد، میگو را در یک لایه اضافه کنید و 1 تا 2 دقیقه در هر طرف تفت دهید یا فقط تا زمانی که کاملاً پخته شود و رنگ آن تغییر کند، سپس سریعاً در بشقاب قرار دهید. دقت کنید درصورتی که میگو را زیاد سرخ کنید سفت می شود.

در همان ماهیتابه سبزیجات را اضافه کنید و تفت دهید تا لبه های آن نرم و طلایی شود (10 دقیقه) و هر از گاهی هم بزنید سپس حرارت را خاموش کنید.

دستورپخت خوراک فاجیتاس میگو

مرحله پایانی

میگو را به همراه 1/4 فنجان گشنیز خرد شده به تابه اضافه کنید. آب لیموترش تازه را برای طعم دادن روی مخلوط فشار دهید و بریزید تا ترکیب شود. میتوانید با شعله پایین (همراه شعله پخش کن) کمی مواد را کنار گذارید تا طعم به طور کامل وارد میگوها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *