۳ درستورپخت صبحانه خوشمزه و ساده

۳ درستورپخت صبحانه خوشمزه و ساده

اگر به دنبال یک صبحانه آسان اما خوشمزه هستید این مقاله را حتما دنبال کنید مطمئن هستم از سادگی و خوشمزگی آن لذت می برید.

در این دستور پخت از نان تورتیلا استفاده کردیم اگر علاقمد بودید میتوانید از نان لواش یا نان لبنانی هم استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه صبحانه آسان

طرز تهیه صبحانه آسان

یک تابه نچسب را روی حرارت متوسط گرم کنید. سوسیس یا بیکن را بپزید تا قهوه ای و پخته شود سپس در بشقاب بریزید. اگر از ژامبون پخته استفاده می کنید، می توانید آن را گرم کنید یا فقط آن را روی پنیر در مرحله 4 اضافه کنید. در صورت نیاز روغن اضافی را از ماهیتابه پاک کنید. حرارت را کم کنید.

در یک پیمانه، 2 عدد تخم مرغ را با کمی نمک و فلفل اضافه کنید یا ادویه را به دلخواه اضافه کنید. با چنگال بزنید. تخم مرغ های زده شده را اضافه کنید و بچرخانید تا به طور یکنواخت کف تابه پخش شود. روی حرارت ملایم بپزید تا زمانی که تخم‌مرغ‌ها تقریباً پخته شوند (اگر ماهیتابه را کج کنید، نباید بیرون بیایند).

۳ درستورپخت صبحانه خوشمزه و ساده

روی آن را با 2 قاشق غذاخوری پنیر رنده شده بپاشید سپس با یک تورتیلا بپوشانید. پنیر باعث می شود که تورتیلا به تخم مرغ بچسبد. از یک کاردک بزرگ برای قرار دادن زیر تخم مرغ استفاده کنید و سریع آن را برگردانید.

2 قاشق غذاخوری دیگر پنیر بپاشید یا پنیر را به سلیقه اضافه کنید. پروتئین پخته شده (سوسیس، بیکن یا ژامبون) را روی نیمی از سطح بپاشید و تورتیلا را از وسط تا کنید. هر دو طرف را تفت دهید تا قهوه ای طلایی شود.* از ماهیتابه خارج کنید و با استفاده از کاتر پیتزا کوزادیلا را به صورت قاچ برش دهید و گرم سرو کنید.

نکات کلیدی

اضافه کردن کمی روغن به ماهیتابه کمک می کند تا سطح بیرونی تورتیلا به خوبی ترد شود.

برچسب تغذیه برای یک وعده و بر اساس استفاده از 2 برش ژامبون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *