دسر فوق العاده کرم بروله (برولی)

دسر فوق العاده کرم بروله

نمی دونم تاحالا اسم دسر برولی یا بروله شنیدید یا نه! دسری فوق العاده جذاب و پر مخاطب که حتما خوشتون میاد. کرم برولی یکی از دسرهای آسان مورد علاقه من هست که تنها با ۴ ماده تهیه می شود. بافت ابریشمی و طعم غنی وانیلی این دستور پخت کرم بروله خانگی را طعم رستورانی با کیفیت می کند. حتما فودکیک رو به دوستانتون معرفی کنید که اونها هم از سبک زندگی ما لذت ببرند.

مواد لازم برای تهیه کردم بروله یا برولی

دسر فوق العاده کرم بروله (برولی)

طرز تهیه دسر کرم بروله (برولی)

فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید. خامه غلیظ را در قابلمه ای متوسط بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید و مرتب هم بزنید تا دم بکشد و تقریباً بجوشد سپس وانیل را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

در یک کاسه متوسط، 5 زرده تخم مرغ، 1/2 فنجان شکر و نمک را با همزن بزنید تا مخلوط شوند. در حالی که مرتب هم می زنید، خامه داغ را به تدریج بریزید. برای جلوگیری از هم زدن تخم مرغ ها، خیلی آهسته شروع کنید.

مخلوط را از طریق یک الک توری ریز در یک پیمانه اندازه گیری بزرگ با لبه ریز صاف کنید. هر چیزی که در الک باقی مانده را دور بریزید. مخلوط را به 6 (4 اونس) رامکین تقسیم کنید و در یک قابلمه 9×13 قرار دهید.

دسر فوق العاده کرم بروله (برولی)

مرحله پایانی

ظرف پخت را با آب جوش تقریباً تا نیمه کناره های فنجان ها پر کنید. در دمای 300 درجه فارنهایت به مدت 30 تا 35 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که مرکزها تقریباً تنظیم شوند و فقط کمی در مرکز تکان بخورند. رامکین ها را با احتیاط از حمام آب به توری سیمی منتقل کنید و در دمای اتاق خنک کنید سپس کرم بروله را بپوشانید و در یخچال بگذارید تا کاملا سرد شود (2 ساعت یا حداکثر 3 روز).

برای کارامل کردن قسمت بالا:
وقتی آماده سرو شد، 1/2 تا 2 قاشق چایخوری شکر را روی هر کاستارد بریزید و بچرخانید تا به طور یکنواخت پخش شود. بالا را مشعل کنید – به صورت دایره ای حرکت کنید تا تمام سطح به رنگ کهربایی عمیق کاراملی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *